en sjuuuk dag

sjukaste dagen idag azzå. okej, ska jag ta det i presens eller futurum? skoja. jag tar det som vanligt. jääävligt varsamt men ändå med ett jävla flyt. okej. idag har jag haft feber, och inte nån skön justin bieber fever, utan dödsångestframkallande kanonfeber. mitt under detta töcken av fightande tankar, dyker en jävla kebabrulle av något slag upp framför mina ögon och vill ha mitt nummer. han liksom springer fram mot mig, där jag vankar fram som någon slags hillbillysnorunge, och säger att han ska ha mitt nummer. SKA HA. vilken jävla attityd. långfingret åkte upp och jag klackade vidare. aja. whatever. glömde skolböckerna i skolan, fick kliva av tåget och gå tillbaka. INGENTING min dödsångestframkallande kanonfeber ens ville veta av, egentligen. klev av, började gråta, ringde mamma, hämtade böckerna, åkte hem. försöker liva upp kvällen med hjälp av limpan och gabbe. dom är helt okey. okey, vilken grey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0