TJENARE BLOGGEN!!!

japp, nu händer det. limpan the king is back. men kanske bara för idag. får se. sitter vid en dator och gick in på bloggen. (kors i taket) såg att korven hade gästbloggat, KUL! men man undrar lite vem människan är som hon skriver om. kan hon kanske skriva det på bloggen eller skicka mig ett sms? för hoppas jag inte missade att hon skivit något namn på personen.

det är torsdag. temperaturen är upp mot TOLV grader. vad hände? bara huxflux så var det vår. AMAZING. love it. jag är ledig. livet är helt okej. hm, ledig och livet är bara helt okej, hur kan det komma sig? JAG HAR ONT I MAGEN!!!! det är anledningen. men ikväll blir det pizza troligen. hihi. gott gott. 

sen undrar jag, det här med smartphone och app till bloggen är inget jag hittat tyvärr. men när jag hittat den så ska jag uppdatera som jag vet inte vad..........

Kommentarer
Postat av: K0rw3n

Ser fram emot det. När du hittar blogg-app alltså

2012-04-24 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0