ÄNTLIGEN!

jag har fått så många förfrågningar från höger och vänster (korven och johan) om när bloggjäkeln skulle uppdateras. och nu, kära vänner (korven och johan) är sweetpussy igång igen!
tänkte först redogöra för vad jag hunnit äta sedan i måndags. kommer redovisa för allt som förtärts förutom de riktiga måltiderna. håll i er:
popcorn, två skålar
ischokladsglass, en stor portion
marabou chokladkaka, 100 g.
lösgodis för 25 kr.
chokladmousse med grädde, en portion

detta har alltså min mage inkasserat under 2 1/5 dygn, och av de cirka 65 timmarna har jag kanske sovit 40. förstå då mängden onyttigheter under vaken tid. rätt sinnessjuka mängder (både av gosaker och sömn!!). sånt där man inte snackar om ungefär. but i just did.

men nu släpper vi det. vill istället passa på att hylla folk. en dag som denna, den 21a mars, är en typisk hyllningsdag.
hyllning 1:
korven- som med entusiasm och mod äntligen beställt universitetskatalogen. grattis.
slut.

nästa punkt på blogginlägget kommer behandla märsta centrum. detta märsta centrum alltså. mmmm :-) skoja. nej men seriöst. så riktigt jävla synd att man får en grå genomskinlig ton i skinnet bara man passerar cykelförbudsskylten utanför apoteket. SÅ grått och tråkigt är det. grått grått grått.
men idag mina människor, satt det cirka 15 (!) personer på trappan vid scenen. vissa förtärde glass o.d. (och dylikt linnéa), andra satt och småpratade. förmodligen har dessa huvudbeklädda damer som satt där inte sett varandra sedan i september och har nu en massa att prata om. vad dom pratade vill jag inte spekulera i. utan min vilja skulle jag säkert komma in på ämnen som i vissa öron/ögon uppfattas som främlingsfientliga. men ni som känner mig känner mig. jag älskar ju sean banan!

på lördag ska vi ha kul!!! hej då bloggis

Kommentarer
Postat av: Korven

VAD är ischokladglass? Låter liksom svingott!!

2012-03-22 @ 15:29:38
Postat av: Korven

INTELLIGENSTESTET FÖR KOMMENTARPUBLICERING ÄR BORTA?!

Stor jävla guldstjärna på det!! Nu kan man (jag) spanns kommentarer även om (när) man (jag) är full tex! jEtEglAd

2012-03-22 @ 15:31:48
Postat av: Anonym

Haha att asterisker gör texten fet? Lärt mig nåt nytt idag också! En guldstjärna till mig också!!

2012-03-22 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0