bloggen we're back!!!

inget skämt alltså. ikväll tar vi upp bloggandet. detta som en hyllning och uppmaning till den andra halvan, limpan, som dagen till ära drog för att hälsa på hennes spanjackgammelpäron. hörde du limpan? ikväll händer det!! det här är också lite för korvens skull. i dessa halvdana marsdagar, som vi aldrig tycks ta oss igenom, kan hon (man) behöva något som sweet pussy att låta skelögat vila på. sweet mother fucking pussy.

okej, nu börjar vi. allt makt åt tengil. idag när jag åt kinabuffé (inte själv såklart korven, daah) så såg jag allan svensson. allan the mother of god svensson. hur mäktigt egentligen? han hade en kalaskula där fram och en everst på ryggen, flackande ögon och rinnande mun.

mother of god alltså. goldens frågestund: kan vi inte få börja döpa våra barn till gud? jag hakar alltid upp mig i texter som handlar om Gud. se där. du gjorde det säkert också. Gud. det är den där versalen (limpan det betyder stor bokstav!!) på Gud som man verkligen inte vill ha där. och allt detta bara för att han hette Gud. men kom igen liksom. vikingatiden ringde och ville ha sina enledade tråkisnamn tillbaka (vet ni om att de under fornsvenskan kunde ha såna patetiskt tråkiga namn som typ Foth och Langher (förlåt för mina alldeles för motbjudande versaler (limpan: stor bokstav (!) som stör läsningen) för att personen hade just en konstig fot eller var ovanligt lång typ. trist som tusan). aja. jag skulle iallafall vilja att man ska få döpa sitt barn till gud. gud jansson. Gud Jansson. eller, vänta nu här.. får man det? låter ju faktiskt inte helt främmande i mina öron....

aaaaaaaah, det var det dom kallade mig i hockeyrinken på norrbacka. macke, micke, davve och gud. gud jansson.

okej, ny era. nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0