ett skvaller

medan limpan är borta dansar golden på bordet. jag tänkte avslöja en rolig historia. en rolig historia brukar i de flesta fall vara påhittad, men denna är baserad på en sann, mycket oroväckande, händelse. detta avslöjande kan sätta en törn på vårt förhållande, det är jag medveten om. men vetskapen om att det inte kommer göra mer skada än så (hon kommer alltså med största sannolikhet inte säga upp bekantskapen med mig eller dylikt) får mig att go bananas. okej, är ni beredda? tänk dig...
limpan sitter i soffan, zappar lite på tvn, fastnar såklart vid det eminenta frågesportsprogrammet vem vet mest. frågan lyder: vad red jesus på in i betlehem? varpå limpan, alldeles för självsäkert, ropar kamel.
förlåt linnéa. sånt här måste världen få veta.
obs! jesus red inte på en kamel, utan på en åsna (för den osäkre)
har medvetet valt att lägga bilden på sned för att du ska få vända på huvudet och därmed få en rättvis bild av the master.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0