får man va mä?

idag har jag och mina klasskompisar skrivit fem lektionsförslag som ska behandla antikens, upplysningens och romantikens literatur (hahaha vad kan jag om det? säg mig...) och koppla allt till temat "människan-Gud" (hahaha igen!! vad kan jag om det?!). alltså shit. ibland undrar man ju om jag skulle passa bättre på höstacken. nejrå, skämt å sido. nu är det nästan som att jag målar upp en bild av mig själv som att jag skulle vara totalt inkompetent när jag i själva verket är medelinkompetent. aja. det jag ska komma till är iallafall.....paampampam!! klockan elva idag sa min klasskompis att hon hatar att man stavar gud med stor bokstav! hur sjukt är inte det?!?! mitt första blogginlägg på ett sekel behandlar temat versaler kontra gemener som visar sig i detta ståtliga gudanamn. precis det hon sitter och säger skrev jag ju igår! PÅ BLOGGEN! and she is not a troget sweetpussyfan! är ju helt klart ett tecken på att det här med bloggandet måste återupptas. jag diskuterar allvarliga/obehagliga/oroväckande störningsmoment/problem/livsfrågor innan de hamnat i folkmun. golden alltså. this is good.

Kommentarer
Postat av: En körv utan brö

Faktiskt coolt på riktigt!!!!

2012-03-09 @ 14:24:46
Postat av: Anonym

eller hur!!!

2012-03-11 @ 21:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0