förberedande

på lördag ska jag (inte bara jag då. alla andra också, men jag är nog den som är mest spänd) få träffa daniel.
danne. dannemannen. ni vet. linnéas kille hallå?
eller okeeej. dom är inte ihop. dom bara träffas varje dag och limpan gör matlåda till honom och köper gröna gelégrodor även fast hon inte gillar dom och har cola hemma i veckodagarna (=ihop. eller hur?).

jaja, han kommer iallafall efter middagen. aa men ni vet. middagen med jobbarkompisarna? alltså dom på avdelningen.. dom har ju fått in några nya så det kan vara bra att alla lär känna varandra. det här är jävligt bra tycker jag, då jag värnar, skrämmande mycket, om en bra stämning mellan arbetskamrater och gör allt för att få folk att le. ska till exempel ha middag hemma hos mig om några veckor med linus och krig. aa elin alltså. kommer bli nice.

men iallafall. jag behöver er hjälp. på lördag ska jag nämligen dela ut ett frågeformulär till dannemannen. mina frågor ska INTE behandla sex eller före detta flickvänner (om sådana finns på kartan), utan jag vill ha bra frågor. jag vill veta hur han värderar livet, osv., osv. hjälp mig snälla. mejla mig på [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggis.

några förslag på frågor daniel kommer behöva besvara:
1. om du måste likna linnéa med något savanndjur, vilket skulle det vara?
2. varför?
3. du måste välja: antingen ha två gröna gelégrodor till öron (för resten av ditt liv) eller sura citrontugummin på varje fingertopp (för resten av ditt liv), vad skulle du välja då?
4. varför?
5. vad är ditt drömyrke?
6. eeh what :S okey... varför?
7. vart skulle du helst vilja bosätta dig med linnéa (för resten av ert liv)? arjeplog, tchad eller voronezj?
8. du kan inte mena allvar :S varför just där och vad fan ska ni göra där?

hej då bloggis. kom gärna med tips på frågor innan lördag.


Kommentarer
Postat av: Korven

Nummer sex och åtta <3

En fråga: varför valde du ett tatuera ett kinatecken på bröstet och VAD betyder det?

Detta är något jag grubblar på. Helt seriöst. JAG MÅSTE FÅ VETA.

Annars är ju standardfrågan på sl-sidan i Metro rätt bra:

Vad åker du helst, tunnelbana eller buss? (samt) vad använder du för färdbevis?.........

2012-03-23 @ 18:51:42
Postat av: Anonym

Och kan han möjligtvis även få limpan att blogga? Hennes "dator-argument" håller ej pga hon har en smartphone.

2012-03-23 @ 18:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0