idag då

loggade in på bloggis och möts av tre inkommande kommentarer på förra inlägget. omfg. tack korven! blir verkligen så jävla glad när det kommer lite respons. känns som att jag gör världen till en bättre plats.
dina tre kommentarer fick mig också utsökt att tänka på min topp 3 nördlista som inte är fullbordad. sååå.. här kommer det. första plats. som jag så länge funderat på. korven kastade precis första platsen rakt i ansiktet på mig.

topp 3 slutresultat:
3. att ha med sig en vattenflaska fylld med vanligt kranvatten överallt.

2. att ha med sig våtservetter överallt.

1. att, på fullaste allvar, använda det jävulisiskt fula ordet ASTERISKER (förklaring finns längre ned) och låta det gå obemärkt förbi!! va fan korven??? hahaha fattar verkligen inte. tycker det är kul liksom men ändå så jävla konstigt?? varför inte bara säga stjärna? haha kan inte för hela mitt liv förstå att du slängde ut dig ett sånt ord. okej. det är inte så att jag tvivlar på ditt vokabulär, det är fantastiskt. men vafan. det här är en BLOGG?

hej då bloggis



förklaring för er som inte är nördkorven: Asterisk (*) är en symbol som påminner om en stjärna. Ordet kommer från latinets asteriscus av grekiskans asteriskos, "liten stjärna".

Kommentarer
Postat av: Korven

Hur kan du INTE förstå att jag ville använda ett finord för att vara ironisk/spexig. För superdupernördnivån är ju maxad om man använder stjärnan

TRODDE DU KÄNDE MIG BÄTTRE ÄN SÅ!!

2012-03-23 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0