tu madre es una puta

har två saker att prata om idag.

1. jag drack upp en hel liter mjölk på en kvart idag. alltså. en liter. det är coolt/skrämmande/roligt.

2. hittade en nyckelknippa på vägen hem från stationen idag. ni vet, på gångvägen mellan västra bangatan och bilvägen. fick en sådan ångest då jag insåg att jag faktiskt var tvungen att omhänderta denna nyckelknippa och ha på mitt ansvar att lämna in den till typ polisen. alltså kunde inte någon ha hittat den före mig??? å-n-g-e-s-t. shit orkar verkligen inte. kände dessutom ett stycke avsky för att ta hand om just denna persons nyckelknippa då den hade ett mcdonaldsnyckelband där det stod im lovin' it SAMT en nightwishbricka. en idolbild på hennes (tror det är en tjej) favoritband: nightwish. nightwish? bar detta nyckelband med hjälp av så lite hud som möjligt samtidigt som jag med sänkt huvud vandrade hem. imorgon ska jag gå till polisen. alltså fml.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0