topp 3 typ

jag sitter här (med totalt sinnesförvirring och lika mycket ångest!!!) och försöker knåpa ihop hemtentans första mening. victor frankenstein är en ung vetenskapsman.... shit. kommer inte längre. kan man ens skriva så? h.a.t.a.r l.i.v.e.t när det är som sämst.

gör en topp 3 istället.
topp 3 nördiga saker
börjar med trean så det blir mer och mer spännande. smart va?

3. att ha med sig en vattenflaska. alltså inte en köpt loka eller vichy nouveau... oj!! känner ni inte igen namnet vichy nouveau? sorry. det nya namnet är RAMLÖSA (namnbyte 2007. vichy nouveau var även det första svenska bordsvattnet som blev smaksatt (1987)) aja. som sagt. inte köpt vatten, utan kranvatten. i lokaflaska.
nördpoäng: 4 (så inte så nördigt ändå men tillräckligt)

2. att ha med sig våtservetter i portmonnän (hur fan kan portmonä stavas portmonnä??? fult) alt. i handväskan.
det är typ inte okej så nördigt är det.
-fan nu blev jag kladdig jävla skit!!!!
-här! här har du en våtservett!
man ba wtf och kollar med sned blick på nörden sen går man därifrån. not cool.
nördpoäng: 8

1. eeeh har funderat skitlänge nu. vad är det nördigaste av det nördigaste?! hur kan jag inte komma på?
*vill så gärna skriva namn på nördiga personer på första plats men hindras av min snällhet*
väljer istället att skriva.... paaampampaaam:
shit. kommer inte på något. återkommer!!!

synd att jag inte hinner skriva mer nu. varken på bloggis eller hemtentan. nu ska jag till ikea. hej då


Kommentarer
Postat av: Kor......v

Ska vi prata om att jag lite då och då är skyldig till nummer två och tre? Måste ju ändå erkänna. Kan inte leva i en lögn

2012-03-16 @ 18:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0